Κατασκευή e-shop

Σχεδιασμός και κατασκευή e-shop
(ηλεκτρονικό κατάστημα)

Η Digital Solution ειδικεύεται στον σχεδιασμό και την κατασκευή δυναμικών e-shop (e-commerce), προσαρμοσμένων στις ιδιαίτερες ανάγκες των πελατών και στα χαρακτηριστικά των προϊόντων ή υπηρεσιών τους.

Κάθε e-shop που κατασκευάζει η iservices είναι: αισθητικά ελκυστικό, λειτουργικό και εύχρηστο τόσο για τον επισκέπτη όσο και για τον διαχειριστή. Επίσης κάθε e–shop  που κατασκευάζουμε είναι responsiveδηλαδή αυτόματα προσαρμόσιμο σχεδιαστικά για χρήση από κινητά τηλέφωνα ή tablets.

Τα e-shop της Digital Solution δημιουργούνται, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του κάθε project, με woocommerce ή magento ή shopify ή prestashop ή opencart.

Δημιουργούμε:

  • E-shop (ηλεκτρονικά καταστήματα) κάθε είδους και μεγέθους
  • Marketplaces (ιστοσελίδες B2B και B2C για παρουσίαση και πώληση προϊόντων σε πελάτες χονδρικής ή/και λιανικής)
  • Delivery site με λειτουργία online παραγγελιών και πληρωμών
  • E-learning site με λειτουργία online αγορών μαθημάτων, σεμιναρίων ή πακέτων μαθημάτων και online πληρωμών
  • Ιστοσελίδες κάθε μορφής με δυνατότητα online αγορών και πληρωμών

Η φάση του σχεδιασμού είναι ιδιαιτέρως σημαντική αφού θα καθορίσει το ύφος, το αισθητικό αποτύπωμα και τη λειτουργικότητα του e-shop σας.

Γι’ αυτό προηγείται αναλυτική συζήτηση με τον πελάτη για να προσδιοριστούν οι στόχοι, οι ιδιαιτερότητες, οι λειτουργίες που θα χαρακτηρίζουν το νέο e-shop, οι κατηγορίες και υποκατηγορίες των προϊόντων, ο αριθμός και ο τρόπος ανάρτησης των προϊόντων καθώς και το κοινό στο οποίο θα απευθύνεται.

Σχεδιάζουμε ηλεκτρονικά καταστήματα υψηλής αισθητικής web design, αυτόματα προσαρμόσιμα σε smartphones και tablets (responsive) που αξιολογούνται θετικά από την Google και είναι ικανά να βρεθούν ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και να προσελκύσουν επισκέπτες.

Σχεδιάζουμε τα e-shop με τρεις τρόπους, αναλόγως των αναγκών και των επιλογών του πελάτη μας:

  1. Με αγορά ποιοτικού template (σχεδιαστικού προτύπου) και πιστή τήρηση της αισθητικής και της λειτουργικότητάς του. Ουσιαστικά, σ’ αυτήν την περίπτωση δεν πρόκειται για σχεδιασμό του e-shop, αφού εφαρμόζουμε τον σχεδιασμό του template που επιλέξαμε και αγοράσαμε, αλλά για κατασκευή του σύμφωνα με το πρότυπο.
  1. Με αγορά ποιοτικού template (σχεδιαστικού προτύπου) και custom σχεδιαστική και λειτουργική προσαρμογή του από εμάς, ώστε να είναι κατάλληλο για τις απαιτήσεις (αισθητικές και λειτουργικές) του νέου ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
  1. Custom σχεδιασμός του e-shop σας εκ του μηδενός.

Όποια από τις τρεις επιλογές κι αν κάνετε η Digital Solution θα κατασκευάσει το δικό σας e-shop έτσι ώστε αφενός να είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟ και να εντυπωσιάζει, αφετέρου να απηχεί το ύφος που σας ταιριάζει, να προσθέτει στο κύρος και στη φήμη της επιχείρησής σας και φυσικά να είναι ικανό να αποδώσει αποτελεσματικά, να προσελκύσει πελάτες και να πουλήσει.

Η επιλογή σας θα καθοριστεί τόσο από τις πραγματικές ανάγκες σας (τις οποίες θα συζητήσουμε λεπτομερώς) και φυσικά από τα όρια του κόστους που θα θέσετε.

Στα eshop που αναπτύσσει η Digital Solution:

  • Τα προς πώληση προϊόντα παρουσιάζονται (αναλόγως του είδους τους) με τρόπο που να αναδεικνύει τα πλεονεκτήματά τους.
  • Οι επισκέπτες – αγοραστές βρίσκουν εύκολα και με πολλές επιλογές τα προϊόντα για τα οποία ενδιαφέρονται και αναλυτικές πληροφορίες για τους τρόπους αγοράς, χρέωσης και παράδοσης.
  • Οι προσφορές και τα νέα προϊόντα παρουσιάζονται με ιδιαίτερο τρόπο.
  • Κάθε σελίδα του e-shop δέχεται metadata είτε με αυτόματο τρόπο είτε δια χειρός του διαχειριστή, ώστε να επικοινωνεί άριστα με τις μηχανές αναζήτησης και να αναδεικνύεται κάθε προϊόν με βάση τις επιλεγμένες λέξεις κλειδιά. Μόνο έτσι μια ειδικά σχεδιασμένη καμπάνια SEO & e-marketing μπορεί να αποφέρει τα μέγιστα στους ιδιοκτήτες του e-shop.
▶ Δείτε τα στάνταρ χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες που περιλαμβάνονται στο e-shop (ηλεκτρονικό κατάστημα) που κατασκευάζει η Digital Solution.

Τα βασικά χαρακτηριστικά των e-shop (e-commerce) που κατασκευάζουμε είναι:

* Εξτρά μπορεί να προστεθεί οποιαδήποτε άλλη λειτουργία χρειάζεται το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα.

Για τον διαχειριστή του καταστήματος

  • Απλό και φιλικό περιβάλλον διαχείρισης του ηλεκτρονικού καταστήματος
  • Δυνατότητα αυτόματης προσαρμογής για κινητά και tablets
  • Περιορισμοί στην πρόσβαση ανάλογα με τα δικαιώματα που έχουν δοθεί από τον διαχειριστή σε επιμέρους διαχειριστές και στους χρήστες (Username-Password)
  • Στατιστικά στοιχεία επισκεψιμότητας 24 ώρες το 24ώρο
  • Άμεση επικοινωνία με τους πελάτες μέσω email ή newsletter
  • Συχνό back up
  • Αυτόματη ενημέρωση για κάθε συναλλαγή μέσω e-mail
  • Αναφορές πωλήσεων
  • Διαχείριση πελατολογίου και αναλυτική παρακολούθηση πωλήσεων
  • Αυτοματοποιημένη – δυναμική εφαρμογή προσθαφαίρεσης και επεξεργασίας προϊόντων. Υπάρχει δυνατότητα μαζικής εισαγωγής προϊόντων (κείμενα, φωτογραφίες)
  • SEO friendly
  • Δυνατότητα ανάρτησης και διαχείρισης banner

Για τον πελάτη του καταστήματος

  • Πολλαπλές δυνατότητες πληρωμής. Πιστωτική κάρτα (με δυνατότητα δόσεων), PayPal, αντικαταβολή, κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης, πληρωμή με online e-pos Stripe ή  Τράπεζας Πειραιώς, Εθνικής, Alfabank, Eurobank, Vivawallet.
  • Παραλαβή από την έδρα της επιχείρησης ή αποστολή στο χώρο του πελάτη ή σε άλλη επιλεγμένη διεύθυνση.
  • Έκδοση ηλεκτρονικών αντιγράφων και αποστολή αυτοματοποιημένων e-mail. Τα αυτοματοποιημένα email που αποστέλλονται στους πελάτες αφορούν: α) επιβεβαίωση εγγραφής β) αποστολή στοιχείων (username και password) γ) επιβεβαίωση παραλαβής παραγγελίας δ) επιβεβαίωση αποστολής παραγγελίας ε) επιβεβαίωση ολοκλήρωσης παραγγελίας.
  • Διαχείριση πελατολογίου και παρακολούθηση πωλήσεων. Ο διαχειριστής μπορεί να βλέπει μέσα από τη λειτουργία «παραγγελίες» το σύνολο των παραγγελιών ανάλογα με την κατάσταση στην οποία βρίσκονται, το σύνολο των παραγγελιών ανά πελάτη ή το σύνολο των παραγγελιών γενικά. Κάθε φορά που ο διαχειριστής αλλάζει την κατάσταση μίας παραγγελίας, το σύστημα στέλνει αυτοματοποιημένο μήνυμα στον πελάτη που έκανε την παραγγελία.
  • Βάση δεδομένων πελατών στην οποία για να χαρακτηρισθεί κάποιος επισκέπτης του site ως πελάτης, πρέπει να συμπληρώσει τις φόρμες με τα στοιχεία που είναι απαραίτητα, προκειμένου να γίνουν οι σχετικοί έλεγχοι, να εγκριθεί η αίτηση του και να αποκτήσει username και password.

Οι πελάτες έχουν τις παρακάτω δυνατότητες:

  • Δυνατότητα εγγραφής online
  • Υπενθύμιση κωδικού
  • Αλλαγή password
  • Λειτουργία εφαρμογής «Ο λογαριασμός μου»
  • Απλή ή σύνθετη αναζήτηση των προϊόντων που τον ενδιαφέρουν
  • Πρόσβαση στα στοιχεία του Back Office System που αφορούν την κίνηση και τις συναλλαγές που πραγματοποίησαν μέσω του site
  • Δυνατότητα εγγραφής στη mailing list του site και λήψη ενημερωτικού σχετικά με νέα προϊόντα, προσφορές, ανακοινώσεις, ειδήσεις της επιχείρησης κλπ.

Για τα προϊόντα

  • Απεριόριστες κατηγορίες και υπο-κατηγορίες προϊόντων
  • Απεριόριστα προϊόντα
  • Αναζήτηση ανά κατηγορία, τιμή, κατασκευαστή
  • Σύνθετη αναζήτηση
  • Σύντομη και εκτενής περιγραφή προϊόντων
  • Προσφορές
  • Εκπτώσεις
  • Πρόσφατα προϊόντα
  • Έκπτωση ανά προϊόν
  • Εκτυπώσιμες παραγγελίες
  • Δημιουργία αποδείξεων και τιμολογίων (για εταιρίες)
  • Διάφορες μέθοδοι αποστολής και αυτόματος υπολογισμός κόστους μεταφορικών
  • RSS feed προϊόντων
  • Εξαγωγή προϊόντων σε μορφή XML για ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών όπως το skroutz.gr
  • Δυνατότητα ορισμού μηδενικού Φ.Π.Α. ανάλογα της χώρας προέλευσης του πελάτη (π.χ. ενδοκοινοτικές συναλλαγές)
  • Δυνατότητα υπολογισμού μεταφορικών εξόδων ανάλογα με το σημείο παράδοσης ή το συνολικό ποσό της παραγγελίας
  • Υποστήριξη προϊόντων που παραδίδονται άμεσα (download)
  • Υποστήριξη προϊόντων με επισυναπτόμενα – σχετικά έγγραφα ή αρχεία
  • Δυνατότητα ιδιαίτερης προώθησης προϊόντων μέσα στο site και αξιοποίησης όλων των e-marketing εργαλείων. (Νέα προϊόντα, bestsellers, αναμενόμενα, προσφορές κλπ.) με παρουσίαση τους στις σχετικές κατηγορίες καθώς και στην αρχική σελίδα
  • Ειδικές προωθητικές λειτουργίες, όπως παρεμφερή είδη ή λειτουργίες cross sales (όσοι αγόρασαν το συγκεκριμένο προϊόν επίσης αγόρασαν). H συγκεκριμένη εφαρμογή υποστηρίζει προτάσεις στους χρήστες (ανάλογα με το Profile τους) για αγορές όμοιου περιεχομένου και την παροχή πληροφοριών που πιθανώς να τους ενδιαφέρουν με αποτέλεσμα να αυξάνουν την πιθανότητα να αγοράσουν επιπλέον προϊόντα.
  • URL φιλικές προς τις μηχανές αναζήτησης
  • Έγκυρη XHTML και CSS με βάση τα πρότυπα W3C
  • Αυτόματοι τίτλοι σελίδων και ΜΕΤΑ δεδομένα
  • Χρήση cache για βελτίωση της ταχύτητας εκτέλεσης
  • Εγγραφή σε google analytics

Προσθήκη εξτρά λειτουργιών

  • Αυτόματη ανάρτηση προϊόντων με σύνδεση αρχείων xml ή csv
  • Αυτόματη ανάρτηση προϊόντων με σύνδεση ή δημιουργία «γέφυρας»
  • Δημιουργία προσφορών (deals) ημέρας ή χρονοπροσδιορισμού μέσω ειδικής εφαρμογής
  • Αναδυόμενο εκπτωτικό κουπόνι
  • Πρόσκληση φίλων – ανταμοιβή πελατών με έκπτωση
  • Δημιουργία συνοδευτικής κάρτας δώρου και δωροεπιταγής
  • Πλήθος λειτουργιών με προσθήκη plugins ή custom προσαρμογή
  • Επιπλέον σύνδεση με e-pos τράπεζας ή Neobank (με πρωτόκολλο ασφαλείας secure 2 EMV 3DS)
  • Σύνδεση με skroutz ή Bestprice
  • Σύνδεση με εταιρία ταχυμεταφορών για online αναζήτηση αποστολής προϊόντος

Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για οτιδήποτε θέλετε να διευκρινίσετε ή για να συζητήσουμε το ενδεχόμενο συνεργασίας μας. Εσείς θα μας πείτε τους στόχους σας και εμείς θα σας εξηγήσουμε τι χρειάζεστε για να αποδώσει το διαδίκτυο προς όφελός σας.